امیر علیامیر علی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

یه هدیه از دل آسمون

زیبای من!

1391/10/2 23:39
نویسنده : طوبی
493 بازدید
اشتراک گذاری

امیر علی با کفش کالج و تیریپ دلبری!

عزیز دلم تو چادر میکی موس محبوبش که همه کاراشو اونجا انجام میده.حتی مامان الی رو هم تا اونجا میکشونه.

داره با من حرف میزنه الهی قربونش برم.غصه هاشو یکی یکی پرپر کنم.

اینم یکی دیگه از عکسای قصر میکی موسی شازده کوشولوی هودم!

جدیدترین عکس از شازده با لباس و کفش زمستونی

اینم جدیدترین ععکس رسیده از ایشون با لپکبود بر اثر زمین خوردن

کیفیت صفر قیافه صَـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدُ و بیست

خومشل من این دفعه با دست پر اومدم و واسه نی نی های دیگه عکساتو گذاشتم.داداشا و آبجی کوشولو ها بازم پیش ما بیاین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شايان
25 دی 91 18:03
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريماينم لينكشhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
منا مامان یسنا
7 بهمن 91 15:46
سلام وای که چقدر ناز شدی ماشاالله.
منا مامان یسنا
11 اردیبهشت 92 10:16
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش که مهریش تا ابد در دلم جای دارد تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی تو رنک آفتابی ، شب که می رسد مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم روزت مبارک
مامان علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:12
تولدت مبارک عزیزم
علی خوشتیپ
12 تیر 92 16:12
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
شبنم
5 مهر 92 22:53
سلام دوستان عزیزم http://babyclip.persianblog.ir/ طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان با کمترین هزینه بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک به علت تحویل به موقع سفارشات از الان سفارش گرفته می شود